ZIARUL METROPOLIS


 

“O 9 atitudine pentru cultură” este o campanie realizată de Teatrul Metropolis împreună cu
InfoCons - Centrul Naţional de Consiliere şi Informare în domeniul Protecţiei Consumatorului,
Secretariatul General al Guvernului României,
Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi Inspectoratul General al Municipiului Bucureşti
prin care se dorește redobândirea valorii culturale și readucerea în spațiul public
a tot ce constituie identitatea României și a românilor deopotrivă.


Campania are ca prim obiectiv creșterea nivelului de educare și informare a cetățenilor cu privire la cunoașterea operelor de artă românești indiferent de forma de exprimare a acestora,
cât și a spectacolelor de teatru și a actorilor români, dar și perpetuarea elementelor culturale ce formează istoria unei națiuni.

Campania a debutat în anul 2016 cu un număr de 33 de fotografii, în prezent ajungand la cea de-a treia ediție cu 100 de fotografii reprezentative din spectacolele teatrului care au fost expuse în toate instituţiile de învăţământ gimnazial şi preuniversitar, Aeroportul “Henri Coandă”, Gara de Nord, unităţi spitaliceşti din Bucureşti, muzee, Castelul Peleş şi Pelişor și secții de poliție.






 

Teatrul Metropolis